Melikeex gerçekten bu kadar benzerlik olamaz tamamen olgunlaşmamış buyuyememis cahil kesimi bunlar onlar örnek olacağına tam tersine köstek oluyorlar , yok yoruldumlar yok hastayım yok ölüyorum, gidiyoruz hastaneye turp gibi maşallah sorsan ondan kötüsü beteri hastası yok , yerler içerler , bir bardak kaldırmaya acizler , para verdim çok rahatsızdim pazardan bana muz alır mısın dedim elli liralık, kızına sordum otuz liralık aldı annem dedi , annesine sordum altmış beş liraya aldım dedi paranın ustude yok bu arada iki yüz lira para nereye gitti onuda bilmiyorum, daha dedim sadakam olsun tam bir yiyici aç doymuyor ne paraya ne yemeğe ne ilgiye, ki sen lohusasin yarın öbür gün ben lohusa olsam kesin beterini yasicam çünkü aynı binada olmak daha zor inanın sürekli her gün her gün insan artık bunaliyor , bugün bebeğin iki hafta geride olduğunu öğrendim, karnı ve bacakları da gelişmemiş doktor haftaya gel haftayada öyle çıkarsa doğum tarihi vericem dedi merdivende kaynanam kapıyı açtı noldu bir şey varmı doktor ne dedi falan gibisinden anlattım diyor ki olmaz öyle ne zaman sancın gelirse o zaman goturucez hastaneye