Kevser4727 Hamişler son birkaç günde çok yoğun beyaz akıntım var ıslaklıkla birlikte günde 3-4 defa çamaşırımı değiştirmek zorunda kalıyorum. 37.haftam bitecek yarın 38.hafta olacağım doğum belirtisi olabilir mi
Karadasesra Kevser4727 ben 28 haftadayım ama ablamın 37. Haftada böyle bi şikayeti olmuştu bikaç gün sürmüştü doktoru suyu geldiğini söylemişti doğuma almışlardı bence bi baktır suyuna
hunilimom Kevser4727 son haftalarda akıntı çok oluyor ıslaklık bende de vardı ped takmazsam sürekli islaniyordum
Serapppp61 Benimde ıslaklık oluyordu şüphelenmemistim meğer suyum akmış az az. Doktor suyun azalıyor dedi bakalım bu hafta ne diyecek.