Tubatgn Dygu1 sanırım eşin ve senin baş harflerin. Eğer öyleyse çok anlamlı. Bizde erkek çocuğumuz olursa baş harflerimizden isim yaratmıştık 🤗 erkek olacak ve 2.ismi o olacak