arzuiv 38+3 haftalıkken doğurmuştum ve benim için adet sancısı çok daha yüksekti.Kesinlikle kişiden kişiye değişiyor ben adet sancısında yerimden kalkamıyo,konuşamıyor sürekli kusuyorken doğum sancısını anlamamıştım anneme dönüp;Sancı giriyor ama adetim daha çok can acıtıyordu anne demiştim.Zorla hastaneye gittim ve 6-7 cm açıklık olduğunu öğrendim.Şoka girdim resmen ve direkt o zaman çok kolay geçecek demiştim. 10cm oldu doğum başladı dediler gayet iyiydim o ana kadar gülüyor sohbet ediyordum ebelerim bile şaşkın şaşkın bakıyordu.Tabii bir zorluğu var sancı girdikçe yüzüme bir yanma hissi geliyordu ama düşüyordu geri.Ha dersen ki bam teli var mı var.Berbat devam etti çünkü bir iğne yapıldı ve hooop bütün vücudum uyuştu büyük ihtimalle alerjik reaksiyon yaptı o iğneye kadar çok iyiydi o iğneden sonrası kötü olmuştu. Ama 1-1:30 saate doğurdum Allah’a şükür.Kendini lütfen korkutma,her okuduğuna inanma kişiden kişiye değişiyor dediğim gibi.5.günümde dikişlerim atmaya başladı 7.günümde tamamen rahat bir şekilde yürüyor,oturuyordum hiçbir acı yoktu.