Hatice1998 Benim 5 buçuk haftalıkken kanamam oldu 3 hafta sürdü kalçadan iğne de vuruldum bu süreçte. 3 haftada herşey yoluna girdi şükür. Ben böbrek nakilli olduğum için kullandığım kortizonlar ilaçlar vs var bu yüzden erken doğum riskim var. Erken doğum riskimden dolayı bana progestan fitili kullandırmaya devam ediyor. Rahim kasılmalarını da engelliyormuş bu fitil.