Guzelhayat Tam 31.0 da 1713gr kız.oglumda bu haftalarda 1500du 3kilo doğdu 38de gayet sevile bilecek kilodaydi zayif deyildi
Ogluslarim Bnde 29 haftalık1722 agırlıgındayız doktor sekerden şüphelendı kılolu olunca aclık olan sekerım 98 çiktı
Aksakal1907 @Nesli3504 bende dün gittim 29+5im 1550 çıktı kilosu suyu bebeğim eşi herşey normal dedi doktorum
hulyaca Elifalmilam yarın 30+0 oluyorum. Doktora gideceğim. Ben de merak ediyorum kilosunu boyunu yazarım buraya da 🥰