Bu benim 2. Gebeligim 1. Sini Hayat hastanesinde yaptim oglumu o zaman fiyat 3 bindi ama suan fiyatlar almis basini gidiyor. Neyse bugün annemlerde bize geldiler devlet hastanesinde sezeryan iyi değilmiş. Ya araştırma ya da özel de ol dedi kiz kardeşim bir yandan annem bir yandan.. ( Arastirma da refekatci almiyor gerci en iyisi özel falan dediler ) simdi ilk gebeligimi zaten ozelden yaptim. Simdi gecim cok zor tek maasla nasil bunu da özelden yapayim gelde bunu aileme anlat yaa😔