Esyusil 32. Haftadan bildiriyorum oğluma hala isim bulamadım. Sürekli burdaki erkek isim postlarına girip bi isim bulmaya çalışıyprum. Eşime söylediğim hiç bir ismi beğenmiyor ve sürekli dalga geçiyor. Koyu bir galatasaraylı maç varsa o gün kim gol attıysa oğlanın adını buldum gomis koycam kerem koycam muslera koycam diyip duruyor artık korkmaya başladım kimlik çıkartmaya tek yollamyı asla düşünmüyorum 😂😂😂😂😂