Benim 2 yaşında bebeğim var, şuanda da 2 buçuk aylık hamileyim. Çok yorgun ve halsizim. Bebeğim erken kalkıyor, gece uykusu sıkıntılı, asla yemek yemiyor.. 2 yaş sendromu vs. vs. Benim gerçekten hiç halim yok, evle hiç ilgilenemiyorum, yemek yapamıyorum, zaten bebeğim hiçbir şey yemiyor, beynim duruyor, ne yapsam bilemiyorum.. bebeğimle ilgilenebilecek, yardım isteyebileceğim kimsemizde yok.. nasıl enerji toplayabilirim.. gün içerisinde nasıl daha güçlü olabilirim tavsiyeleriniz var mı? İlk hamileliğimde aşırı zordu ama onda hep yatmıştım, şimdi bebeğim olduğu için istediğim gibi yatma şansım yok, gün içerisinde yarım saat uyuyor zaten, benim uykuya dalmam yarım saat.. valla çok zor durumdayım, inşallah bu halsizlik yorgunluk hemen geçer, bebeğime haksızlık ediyorum 😔😔😔vicdan azabından mahvoldum..