Anne9283 Kızlar oturup kalkarken nasıl kalkıyosunuz desteksiz kalkınca karnım sivriliyo bi tuhaf oluyo o bebeğe zararlımıdır
fatmaa37demi5 Anne9283 zaten istesem de hızlı kalkamıyorum bazen bu hatayı yapıyorum kasiklarima acı saplanıyor. Eşim yanimdaysa ondan destek alıyorum yoksa yavaş yavaş doğrulmaya çalışıyorum
Anne9283 fatmaa37demi5 bende hızlı kalkamıyorum da bazen kalkarken karnım sip sivri oluyor korkuyorum
fatmaa37demi5 Anne9283 evet benimde öyle oluyor ama sonra kendini bırakıyor. O da aniden kalktıgimiz için oluyor malesef. Şükür bir sıkıntı olmadi