Kızlar 40 günlük bebeğim var. İlk bir ay meme ve mama karışık gittik. Şu anda günde bir kez mama veriyorum. Bırakacağım yavaş yavaş. Bebeğim emzirmeye başlayınca ilk 5 dk güzel emiyor sonra meme ile cebelleşiyor resmen. Çekiştiriyor kendini kasıyor ıkınıyor gibi hareketler. Sonra memeyi bırakıyor ağlıyor. Sonra tekrar tutuyor ama aynı hareketler devam. Bu meme reddi demek mi? Neden böyle yapıyor olabilir? Sütüm mü az aceba?