Şuan 29+3 haftalık hamileyim kısmetse ikinciye de normal doğum olacak sezeryandan çok korkuyorum ama ilk normal doğum deneyimim biraz kötüydü çok korktum çok ağladım haliyle doktorumu dahi dinleyemedim doğum anında bildiğiniz çırpındım haliyle zor ve oldukça fazla dikişli bir doğum oldu şimdi ikinci doğumda kimi anneler çok kolay kimi de daha da zor diyor bende buradan yazmak sizlerin de hikayesini dinlenmek istedim gerçekten birinciye göre daha mı zor yoksa daha mı kolay oluyor?