ilkim27 çikolata hiç sevmem bir parça yediğimde şeker komasına giriyomuşum gibi hissederdim deli gibi su içerdim ve en ilginç yanı bikere sanki tadını biliyomuşum gibi armut üzerine nutella sürüp yemeği aşerdim resmen tadını damağımda hissederek aşerdim sanırım o tatlı erkek muhabbeti doğru çünkü deli gibi tatlı yiyorum ☺️