Zor değil ama biraz yıpratıcı bir süreç. Eğer değerlerin normalse tabi ki hiç zor değil ama ilk yüklemeden sonra değerler yüksek çıkarsa tekrar bir yükleme daha yapılıyor eğer o da yüksek çıkarsa dahiliyeye yönlendirme yapılıp önce bir diyet ve egzersiz yine de değerler düşmezse insüline kadar gidiyor iş. İnşallah çok güzel geçer her şey normaldir sen de bebişin de çok sağlıklısındır. 🙏