Mysmrt Helinozan ben de almak istiyorum hem dekor açısından hem bebek emzirirken konforlu huzurlu olur diye düşünüyorum 🥰
benkosarim Helinozan normal koltuğa sırtınızı yaslayıp sırtınıza da destek yastığı koyarsanız Bir tane de emzirme yastığı alırsanız harika o parayla da kendinize altın alırsınız
ayse3452 Helinozan bence gereklı degıl emzırme yastıgını anladımda koltugu cok abez geldı senın tercıhın ama ben almazdım degmez cnku o kdar para vermeye
hemsiree Helinozan ya emzirme zaten 15 dk hiç gerek yok. normal bi yastık da iş görür ben daha gerekli şeylere para harcamayı mantıklı buluyorum ne biliyim
Helinozan benkosarim bana da cok abarti geldi hahahqhhqhq ayni ablam gibisnz oda oyle iki lafindan biri altin:)
bosyapmaa Helinozan modelleri falan çok güzel görünüyor ama gerek yok bence ya ben evin her köşesinde emziriyorum 😂
Baltopu2 Helinozan oğlum asla oturarak emmiyordu,ben almadım ama ablamın vardı bana vermişti acayip gereksiz geldi bana geride veremedim aylarca odada yer kapladı 😂
Helinozan Sevincceylan bence de benim ilk gebeliğim hiç tecrübem yok o yuzden mecburimi diye ama fiyatli görünce mecburu olsada alamam yani 12 13 bin faln yani