Tubatgn Happybayby canım herkesin farklı olur betası, beta karşılaştırması yapma bence önemlii olan düzenli artış olması 🌸
Ebru_hasan Happybayby benim beş haftalık 4000 kusur falan di ve kese görmüştük ama sayısı değil artması önemli bildiğim kadarıyla sizin kaç ☺️
Tubatgn fat1ma_ bu sefer sayılara çok takılıyor insanlar önemli olan bence beta değil sağlıklı gebelik olması 🌸🤗
Happybayby Tubatgn bugün keseyi gördü doktor. Çok şükür Allaha. haftaya tekrar gidecem inşallah hayırlı haberler devam eder
Happybayby Ebru_hasan bugün 5+5 olduk. Birşey demedi doktor. Oda şaşırdı simdilik normal görünüyor herşey haftaya gel kalp atışına bakalım dedi.