37+6 haftaligim ama ultrasona göre 2 hafta ilerdeyim ve şuanda yajlasik 2 saattir arada vajinama iğne batması gibi his olusuyo biraz daha siddetlisi göbeğim kasiliyo. Suyum veya nişanım gelmedi bu doghm belirtisi midir. Ayrıca belimde ağrıyo
İlk gebeligim yardım edin lütfen 🥺🥺