Merhaba kızlar, 33. Haftamdayım bugün kontrolüm vardı, doktor rahim ağzın kısa erken doğum riskin var dedi. Ciğer geliştirici iğne vurundum, yarın da vurunacağım. Progestan verdi. Moralim çok bozuk, çok ağladım dikkat etmedim yükseğe uzandım ağır kaldırdım ondan böyle oldu diye. Dertleşmek için yazıyorum buraya, lütfen olumsuz bir şey yazmayın.