Hanımlar 37+4 yetim. Kısa bir yürüyüşten sonra vajina bölgemde çok baskı ve sancı var.bu sancı kalçamda doğru yayılıyor, zonkluyor sanki. Sizce doğum belirtisi olabilir mi? Yoksa yorgunluğa bağlı bir durum mu acaba? Hastaneye gitmeme gerek var mı bunun için?