Gularass Merhaba hanımlar bugün doktora gittim 8 haftalık oldum kalp atışını duydum ama doktor kesen bozuk dedi kese bozukluğu ne demek başına böyle bisey gelen var mi herangi bi sıkıntısı oluyor mu
nur_seyma Benimde kesem bozuktu dinlendim progestan başlattı doktor bol bol istirahat edin inşallah düzelir bir daha gittiğinizde :)