Kızlar hamileliğimin 38. Haftasındayım. Afedersiniz lavaboda fark ettim. Vajinamın içinden peçeteye nokta şeklinde taze kan geldi. Ama küçücük nokta şeklinde. Herhangi bir ağrım, kasılma ya da bebek hareketlerinde yavaşlama yok. Temizlenirken peçeteye geldi nokta şeklinde. Doktora haber vermeli miyim sizce