Merhaba 39+2 haftalık hamileyim bugün doktor kontrolünde nst’de sancı çıktığı için alttan muayene etti açıklık yoktu fakat kafası baskı yapiyo dedi kafası eline geliyomus yatisimi yapmak istedi sanciyi ve açıklığı kontrol etmek için ben kabul etmedim evde sancimi çeker öyle gelirim diye fakat şuan aklımda bir sürü soru işareti var iyimi yaptım kötümü yaptım doğum ne zaman başlar ne yapsam bir an önce doğum gerçekleşir sizce bir yöntemi varmı hareket olur yemek olur yesem faydası olur gibi doktor her an doğum olabilir dedi bende başladı bir korku açıkçası