Deletedmom_31 7 ay önce bir kere gittiğim ve beğenmediğim için devam etmediğim bir doktor geçen ay e nabız üzerinden bilgilerime erişmiş. Az önce fark ettim. Böyle bir hakkı var mı doktorların? Bir yaptırımı yok mu keyfine göre bakabilir mi böyle?
aylinpalaa Deletedmom_31 gizliliğini düzenle canım görmesini istediğin hekimleri ayarlayabiliyorsun diye biliyorum
hemsirebianne0901 Deletedmom_31 sisteme bazi verileri girmek için bazen bilgileriniz gerekebiliyor dosyaların tamamlanması için bu nedenle erişim sağlanmıştır baska bi amacı olmaz doktorun merak etmeyin
Deletedmom_31 AslanBebeginAnnesi bildirim kısmında uyarı vardı. Zaten kim eriştiyse orada liste olarak görebiliyorsunuz
AslanBebeginAnnesi Deletedmom_31 aaaaa🤔 anladım neden bakmış olabilir kiii başka hastaya bakarken yanlışlıkla mı baktı acaba
Deletedmom_31 aylinpalaa aa şimdi siz deyince baktım. Herkesten şifre istensin diye işaretledim. Çok rahatsız edici ya sinirlerim bozuldu
Deletedmom_31 AslanBebeginAnnesi anlamadım ama hiç hoş değil. Mart ayında 1 kere gitmişim yani elinin çarpacağı bir durum da olamaz. Özel hastane ve doğumu yaklaşan hastayım diye mi acaba yokladılar artık bilmiyorum
Deletedmom_31 hemsirebianne0901 anladım, umarım öyledir. Aynı hastanede başka bir doktora daha gitmiştim ama o böyle bir giriş yapmış görünmüyor. Şifreli yaptım mecbur
kubraselcuk Deletedmom_31 siz deyince bende girip baktım sadece IP numarası yazıyor sizde doktor ismi mi yaziyordu?