Gulsahh benimde bugün tam 37 günüm kaldı☺️☺️ Ne güzell aynıyız😉
Yorgunluğa gelince kendinize çok yüklenmeyin derim, sonuçta 8 aylık hamileyiz ve kapasitemiz belli😇😇 ben de gün içinde bir sürü iş yapmak istiyorum ama yorulunca geceleri ağrıdan uyuyamıyorum... Her işimi kendim yapmaya çalıştığım ve spora da gittiğim için hareket halindeyim ve bunun bana iyi geldiğini de düşünüyorum ama kesinlikle belli Bi dozu var, geçince hemen kendini belli ediyor😳😳 enerjinizin limitini bilin ve ona göre hareket edin derim😊😊