Edabykl sen sor hangisini önerirsiniz ne farkı var falan diye. Bana 38.haftama verdi. Aslında günü tam netleştirmedik de ben sordumki sezaryen olursa hangi gün olur diye. Bidahaki hafta 37.haftam oluyo nerdeyse ozaman netleşir galiba. Ben de merak ediyorum hangi tahliller yapılcak noluyo nasl oluyo kaç gün kalcaz🙈 ay çok heyecanlı