hemsiree sersss 2 ay önce almıştım 1 aylık rapor. sonrasına kalan 3 hafta için kendi doktorumdan aldım kramplarım oluyor yürüyemiyorum diye
Momandmom ADnz heyet raporu alabilmen için o hastanede bütün poliklinik bölümlerinin uzman doktorlarının olması lazım diye biliyorum