24+2yim ilk defa bugun farkli hareket ediyor korkmaya başladiğim icin burdaki hamile annelerede danışmak istiyirum normalde göbeğimde sağinda solunda bazende kasiklarda hareket ediyodu tekme falan atiyodu bugün tekmelerini vajinada makatta hissediyorum güclü sekilde vuruyo resmen:( korkuyorum kötü bi durum mu bu en son c.tesi gunu gitmistim hersey gayet iyiydi hamileligimde gayet guzel geciyor ama bu durum korkuttu beni sizde durumlar nasil boyle birsey yasayan varmi?