Misrax evet ben bı düşük yaptım bebeğimin kalbi durmustu onda kaynım ve eşim. Dediler erkek hissediyoruz o erkek hatta kaynım rüyamda grkdum ben demişti. Sonra onu kaybettik. 10 ay falan sonra tekrar hamile kaldım yine dediler buda erkek ama bnde erkek hissediyordum bu sefer sonra kız dediler sürekli meğer.bizimki pipiyi sakliyrmus bacak arasına sonunda gördüler dediler erkek ama bunda ben kız hissediyorum eşim yine erkek diyr