Salinta Hasta bezi hem sezaryende hem de normal doğumda kullanıyor mu, sadece normal doğum için mi? Sezaryen olacağım kesin kullanmam gerekir mi?
Deletedmom_110 Salinta Ben sezeryan oldum ev gelince ped kullandim normal hastanede hasta bezi taktılar
Xxz Salinta ben depent kullandım normal doğumda olmazsa olmaz keisnlikle. Ama hasta bezi o kadar sıkmaz bence sen hasta bezi al depent bayağı sıkan birşey yani yada büyük pedlerden alırsın
Merveberill Salinta sezeryan oldum hastanede hasta bezi kullandım depend almıştım ama 1-2 tane anca kullandım boşuna almışım eve gelince ped kullanmaya başladım
Cigdemm1 Xxz depend i nerden aldınız acaba ben medikallerde bulurum diye internetten sipariş vermedim ama nereye sorduysam bulamadım
Cigdemm1 Gzm012 oraya bakmamıştım oraya da bakayım inşallah vardır 39+5 im medikallerde vardır diye internetten sipariş etmedim bulamıyorum şimdide teşekkür ederim
Cigdemm1 Asyaalin ya ben medikallerde eczane de olur diye internetten sipariş vermedim doğuma yakın alırım diye şimdide bulamıyorum sipariş etsem belki de yetişmeyecek 39+5 im