Mnlya canım benim geri kafalı değilim teknolojiyi herkes kadar bende kullanıyorum. Doktorumla uzun uzun konuştum tek amacı kromozom ve ense kalınlığı vs. Olan bir test. Her doktorun söylediği yaptırın bu testi bir sorun varsa önlem alırsınız demeleri. Önlem dedikleri de gebelik sonlandırması. Hiç kimseden duydun mu ikili test yaptırdık down sendromlu değil ama şöyle bişey çıktı ortaya gibisinden (hastalık olarak bahsediyorum) zaten detaylı ultroson da bakıyolar müdahale edilmesi gereken bir durum varsa görülüyor. Velhasıl ne olursa olsun bu bebek kabulümse ben o testi yaptırmam arkadaş. Yengem alt katımda yaşıyor doğurana kadar ağlamalarını asla bu konuda kimseyi konuşturmamasını biliyorum ve bebeğine kavuştuğunda sağlıklı olduğunu görünce boşuna mahvetmişim kendimi demeleri. Yani gerçekten boşşş eğer varsa öyle bi durum 9 ay ağlayıp üzüleceğime ona kavuştuğumda ona bakmaya çalışırken kabullenmeye çalışırım daha iyi. Benim düşüncem budur