Merhaba kızlar 3 gündür bebeğin hareketini çok az hissediyorum dün gün içinde hissetmedim sadece akşam olunca çok az hissettim sonrasında yine hareket yok normalde sabahları tuvalet için kalkınca uykuya dalamıyodum bebek hareketinden 3 gündür böyle bişey yok bugünde kalp atışı gibi bi kaç defa çok az hissettim o kadar tedirgin oldum ilk gebeliğim normal mi sizde de böyle oluyor mu ?