Bebeğim bugün tam 7 günlük oldu. 2 günlükken yoğun bakıma alınmıştı beslenemediği için. Ben sütümü sağdım ve gelmediğini o yüzden beslenemediğini gördüm. Yoğun bakıma her gün sütümü sağıp götürdüm hep biberonla verdiler orada haliyle. Bugün çok şükür eve geldik ve ben hep emzirmeye beslemeye çalışıyorum ama tam doymuyor. Memede kalan sütü sağıp biberonla verdim de ancak doyurup uyutabildim. Bebeğime nasıl daha etkili bir emzirme yapabilirim biberona alışmış nasıl döndürebilirim onu yeniden memeye?