Alpagu canım benim de geçen ağrıdı boğazım. Yarım su bardağı ılık suyun içine 1 çay kaşığı kadar karbonat koyuyorum, varsa bikaç damla limon suyu sıkıyorum. Karıştırıyorum. O suyla gargara yapıyorum boğazımı. İyi geliyor bana. Doktora da sordum, yapabilirsin dedi. Pastil de önerdi eğer geçmezse diye ama gerek kalmadı bende. İnşallah yardımcı olur sana da.