Kızlar 15 gün öncesinde düşük yaptım ve 8 Eylülden beri adet görüyorum bundan sonraki dönemlerde çocuk düşünsek herhangi bir sorunla karşılaşır mıyım ben evde düşük yapıp doktora gittim kürtaja aldılar içerdeki parçaları almak icin nekadar beklemem gerektiğini söylemediler düşük kürtajdan sonra bebeği olup bi sorunla karşılaşan varmı kendinde veya bebeğinde düşüncelerinizi bekliyorum ❤️