Noname9492 34+5im biraz yorulunca özellikle yürürken sol kasığıma bacaktan bir elektrik çarpması gibi ağrı giriyor. O an irkilip ağrıdan duruyorum kimler yaşıyor ve yürürken altıma işiyecek gibi hissediyorum😢 doktorum sinirlere baskıdan olur demişti ama🤷🏻♀️