Anne9283 Kızlar 30 haftadayım. Bebeğimin hareketlerini çok aşağıda hissediyorum vajinamın tam üstünde sanki sizde de oluyor mu. Başı aşağıdaymış acaba ondan mı oluyor ki
Anne9283 Selcanmeral evet bazen korkuyorum ama hareketleri de hep orda hissediyorum başını mı oynatıyo ki sürekli 😀
Reside Bendede aynı 34 haftadayiz hala oyle..ama gidince doktora ayaklarinin asagida oldugunu öyrendim o yuzdenmis
Anne9283 Reside ayakları aşağıdaysa sanki normal gibide başı aşağıda benimkinin o yüzden garip geliyo 😀
-Elif-turgut Merhaba bişey sorabilirmiyim 25 haftalık hamileyim erkek bı evlat bekliyorum inşallah bugün pek hareket etmedi acaba normelmi sizde öyle oldumu veya oluyomu ?