Bemde stok yapmak istemiyorum 2 paket 1 numara önlem alayım diyorum sonra veşki bebeğimin vücüdüna iyi gelmez belki kalitesi hoşuma gitmez yada bebek büyük doğar 2 numaraya çabuk geçerim falan o yüzden 2 paket le temkinli şekilde hazırlanayım diyorum aonrasında alırız zaten mecburen