Denisss37 Merhaba Bugün 75gr şeker yüklemesi yapıldı ve değerim 180-226-190 civarlarında çıktı. Açlık şekerim ise 98. Benim gibi yüksek çıkan arkadaşlar neler yaptınız ne önerildi? İnsülin kullandınız mı ? Sadece merak ediyorum..
Derya Denisss37 sadece insülin değil birde beslenme listesi ve diyet oluyor diye biliyorum forum arama kısmına aratırsanız bunu yaşayan annelerimizin postlarına erişip okuyabilirsiniz 🌸
Usnac1995 İlk önce diyet, sonra eğer düşmezse inisülin. 140-150-160 seviyelerine pek vermiyorlar inisülini. Sürekli yüksek olursa anca