Marshmallow1 Kanda üre(serum/plazma) azlığı olan var mı? Rutin kan testi yaptırdım 32 haftalığım üre 16.6-48.5 olması gerekirken ben de 7 çıkmış. Bu ne demek yarın doktorumdan randevu aldım ama endişelendim var mı bilgisi olan?
Mellteml Marshmallow1 benimde üre düşük. Hem kadın doğuma hem dahiliyeye sordum. Önemli değil dedi hamilelikte olabiliyormuş böyle
melekarya Benimde düşük çıktı aile hekimi çok su içiyorsan ondan olur dedi gerçekten çok su içiyorum ☺️