Nis Rnml ben sancımla gittiğimde baktılar onun tek dezavanatajı catım darsa o sancıyı tatmıs oluyom sonra sezeryan 🤓 ama önceden bakılms olsan sancı cekmeden sezeryan
Hilal-95 Rnml O da şand çatının uygun olup olmamasına bakılıyor ilk snrasında zaten açılma varmı diye kontrol ediliyor çok korkulucka bsy değil kuzum kendını rahat bırakman kasmaman gerekıyor okadar
Melismelo Ben yurtdışında yaşıyorum burda catı muayenesi diye birşey yok direk normal doğuruyosun😅 bakılmıyo önceden yani doğumda bakıyolar sadece acıklığa bakmak icin🤷♀️