Kızlar 20+5 günlük hamileyim beş gün önce doktora gittim çok şükür bi sıkıntı yok dedi iki gün önce daha koyu bi akıntım oldu ve ondan sonra sürekli akıntılarım devam ediyor kalçam ağrıyor belim ağrıyor ama öyle şiddetli değil daha hafif arada kasıklarım ağrıyor korkuyorum bu seferde sizlere sormak istedim