Arkadaşlar 38+4 haftalık gebeyim. Bugün kontrolde bebeğimin 2 hafta geriden gittiğini ve plesantada kireclenme başladığını öğrendim. Doktorum yarın için sezeryan uygun gördü. Çok tedirginim bebeğim 2700 kg. Duanızı eksik etmeyin lütfen. Bu şekilde olup bebegini sağlıkla küveze almadan kucağına alan varmi 😔 çok korkuyorum ..