Zeynepvera Beş hatta altıncı haftama girdim. Bugün kahverengi lekelenmem oldu. Hemen kadın doguma gittim alttan muayene oldum. Doktor cogul gebelik olabilir bir iki üc. Biri durup digerleri düşebilir dedi. Kese mi bozuk anlamadım. Su kesede bebek var gibi ama belli de degil vs vs dedi. Kanamam halen leke seklinde oluo. Aşırı tedirginim agladım falan ama caresi yok ne hap verdi ne bir şey dedi sırt üstü yatıyorum cuma özele gideceğim. Basına bu tarz bir olay geleb var mı
Deletedmom434 Zeynepvera kanamanız var ise eğer doktorunuzun progestan vermesi gerekirdi verdi mi? Sanırım vermemiş lütfen cumayı beklemek yerine bir acile görünün progestanla bebeklerin tutunmasını sağlanabilir
newbabyno2 Zeynepvera benım kahverengi lekem gelmıstı ve cocuk ölmüş yanı kan durdukca kahverengılesmıstı bende cok ağlamıstım ama olan oldu ☹️ İnşallah sen yasamazsın dua et ümidini kesme
Melikerim Zeynepvera lekelenmeniz olduysa ilaç önermesi gerekirdi doktorunuzun benimde lekelenmem olmuştu aynı haftalarda hemen ilaca başlamıştık neden herhangi bir ilaç vermedi doktorunuz acaba?
F1903 Zeynepvera keske alttan muayene ollmayip 8.haftaya kdar bekleyip ultrasonla gorseydiniz 🙏🏻 Progestan igne hap verdimi doktorunuz ? Allah yardmcniz olsn insaallah birsey olmaz 🙏🏻💜
Zeynepvera Deletedmom434 devlet hastanesinde yatışım var cıkış yapamıyorum. Burdaki doktora gönderdiler. O da hap falan vermedi. Diger doktoruma sorup yarın eşime aldırayım tşk ederım
Korkmazsevvaal Benimde başıma geldi canım 5 haftalık olduğu için ilaç falan vermemişti doktorum.ama benimki bayaa adet kanaması şeklindeydi o gün akşam da bebeğimi kaybettim zaten.İnşallah seninki sadece yerleşme kanamasıdır.
Osmansaime Kaç kese gördü aceba . O haftalar keseler ve bebekler gözükmüyor olabilir . Kahverengi leke tutunma lekesi diyor bazı Dr ler . Olabilir yani . Sen yinede iyi bi Dr ye git daha net cevap almak için bence . Allah yardımcin olsun . Rabbim kalbindeki ni nasip etsin .
2366103 Osmansaime benimde hamileliklerimin baslangicinda kahverengi akintiyla belli oluyo, ben kendimi adet saniyodum test yaptim hamileymisim megersem 😊 suan 2.bebegime hamileyim❣
deletedmom6295 Zeynepvera keseyi gördülerse progestan vermesi gerekiyordu. acile gidip durumu anlatabilirsiniz. bol su içip bolca uzanın
Korkmazsevvaal deletedmom6295 bana kalp atışı olmadan ilaç vermiyoruz demişlerdi kese vardı.hala içimde acaba doktor hatası mı oldu diye kalmıştır yani.
Zeynepvera Hafizeipek hastanede yatıyorum baska acile göndermediler burdaki acil müdahale yerindeki kadın dogumcu baktı yine o vardır muhtemelen
bhdrrabia Zeynepvera düşük yapıyosan eğer cuma gününe kafar beklemen doğru değil beneğini kaybedebilirsin nasıl bekleyeceksin
Zeynepvera Tşk ederim arkadaslar yarın bir şekilde hap kullanayım özeldeki doktoruma sorup. Gecen Persembe kese görmüştü kendi doktorum o zaman bir taneydi şimdiki farklı söyledi. İlk bebeğim olunca cok üzüldüm inşallah sağlıklıdır ve bizi bırakmaz lütfen dua edin:(
Zeynepvera Korkmazsevvaal benimde kalp atısı yok kesede bebegide göremiolar net şekilde belki ondan ciddiye almadı beni
deletedmom6295 Korkmazsevvaal benim kanamam 4+2 gibi falan başladı keseyi görene kadar vermediler birşey. 5+3 te keseyi görünce hemen başladı doktorum sağolsun. Allah bin kere razı olsun ondan
Glcnn Benimde 6. Hafta kahve lekelenmem oldu dr progestan verdi ara ara kendimi yordukça kanamalarım devam etti az az dinlendim dozlar artırıldı çok şükür 13. Haftaya yaklaşıyorz 3 ay dolunca risk kalktı ilacıda kestik kanamalarda durdu tamamen tek dr şa kalma allahın izniyle inşallah bişi olmadan atlatırsın
Korkmazsevvaal Glcnn bana ilaç falan vermemiş direkt eve göndermişti.doktordayken duruyodu eve geldiğimde ufak bi kese bilye kadar şeffaf bişey gördüm ve hemen anlamıştım düştüğünü.Belki ilaç veraeydi duracaktı
Durdudiler Zeynepvera bnde de oldu ama hemen iğne vuruldum ve progestan fitil verdi doktor. Bnce hemen acile gidin