Mlkysf Çok şükür rabbime 38+6 da kızıma kavuştum darısı rabbim bekleyenlere bu yolda olanlara kolaylıklar ihsan eylesin🥰🤲Hikayemi kendime gelince yazacağım insaallah
Kaahvelii Mlkysf Sabırsızlanıyorum okumak iciiin 😍 Geç kalmadan paylas Hayırlı olsun sağlıkla büyüt canim
minigiminannesi03 Mlkysf Allah analı babalı büyütsün canim inşallah sıra bizlerde allahim tek ayazda kurtarmayı nasip etsin inşallah
Mlkysf M_A evet canım rabbim ol dedi ve oldu normal doğurdum hamdolsun❤️🤲 sancilarim baslamisti gece zaten
[silindi] Mlkysf allah analı babalı büyütsün ♥️gözün aydın inşallah sağlıkla büyüt yavrunu 🤍darısı ben ve benim gibilerin başına🙏 bi kişiyi daha uğurladık desenize hamilelik serüveninden🥰
Mlkysf [silindi] çok şükür canım rabbim sizi de hayırlısı ile sağlıkla kurtarsın herkese dua ettim❤️🤲
tazebiranne_hg04 Mlkysf ne kadar zaman sonra yaptınız acaba sezeryandan sonra bende ilk doğumum sezeryan oldu ikinci olursa normal doğum istiyorum kaç yıl gerekli
Mlkysf tazebiranne_hg04 24 ay diyor doktorlar ama uygunluğu falan doktorun kontrol edip karar vermesi gerekiyor.Benim 6 yıl var arada
[silindi] Mlkysf sezeryan mi zordu normal doğum mu sence? Benim ilk doğum normaldi ama çok zorlandım ona göre ikinciyi doğuracağım
cahillesohbetikestim [silindi] yavrum bir Umay kızı büyüt ondan sonra düşünürsün ikinciyi 😁 sonra benim gibi her yıl bir bebe doğurursun 😁