Arkadaşlar 37+1 deyim ama aşırı hareketli sürekli tekme atıp duruyor yanlara doğru. Ne zaman aşağıya incek çok merak ediyorum birde doğumdan önceleri hareketleri azalıyor kanala iniyo diyolar benim de böyle olunca 41. Haftayı bulur mu diye korkuyom yoruldum artık gelsin istiyorum 😪