ElifHande İyi akşamlar tam 6 aylık hamileyim ve gribin çok ağırına yakalandım.boğazımı da üşüttüm.vücudum un her yeri titriyor çok zorlanıyorum.Malum Hamilelikte hap ya da bitkisel çay da içilmiyo önerebileceğiniz ne var?
Deletedmom434 ElifHande hamilelikte ıhlamur ve nane limon içilebiliyor ekstra olarak c vitamini içeren meyveler tüketebilirsiniz,geçmiş olsun🌸
denizefe bende aynıyım nefeste alamıyrm tıkandım ıyıce parol ıctım bgn artk dayanadm heryerım agrıyordu bolca ıhlamur ve meyve dınlenemıyrm da bır oglum var canınsaolsun hc drmuyo