tazebiranne_hg04 527965- benim nişan geldi ama doğum hala olmadı 39 da sezeryan oldum sancı açılma vs yoktu
Sevgiarf 527965- aynı gün içinde 3 4 kere olmuştum yine de doğum başlamamıştı nişanım bile gelmemişti.
527965- Begumhan bugün 38+1 haftalık hamileyim çatı muayenesinde doktor 3-4 cm açıklığım olduğunu söyledi. Muayeneden sonra kanamam oldu ve hala devam ediyor. Yarın sanah 8 de gel yatış yaptır doğumun olur dedi.
Usnac1995 Benim kasılmalardan dolayı 35+2 de yaptı hiç birşey olmadı. Bence bazıları tetikleyecek bir şey yapıyor zamanı gelince ondan oluyor
527965- tazebiranne_hg04 sancım olmadan yatış verdi bana da garip geldi nasıl olacak sancı olmadan. Açılman var diyor.