Kızlar gebelik şekerim var ve ölçüm yapıp kontrol ediyorum bazen. Annemin şeker aletiyle ölçüyorum 2-3 yıllık bi cihaz ve yüksek çıkıyor. Mesela 170. 2 hafta önce yeni cihaz aldım eczaneden onunla ölçüyorum 120 civarı çıkıyor. Diyetime de dikkat ediyorum. İnsülin kullanıyorum. Nasıl oluyor,hangisi doğru kafam allak bullak. Yarın bi eczaneye soracağım ama yardımcı olursanız sevinirim.