Merhaba.. resmî olarak 3 ama 2 senedir evliyim 1 buçuk senedir cocuk düşünüyorduk olmuyordu.. Cocuklugumdan bu yana pcos ile savaştım evlendıkten sonra 5 tane kist ve polip olduğunu öğrendim.. tedavi ile başarısız oldu ve aşılama için dosya hazırlarken doktorum ameliyat önerdi polip icin 3 ay sonra 2 kez aşılama deneriz sonra ise tüp bebek dedi.. ameliyattan önce soğan kürü denedim sonra polip ameliyatı oldum.. aşılama dosyasına başladık o ara doktorum tatile gitti yumurtalıklarım dinlensin istersen diye doğum kontrol hapı verdi kullanmak istemedim vazgeçtim.. reglin 1 gün geç kalması ile hamileliğimi öğrendim 😍🫣neler yaptım red bull gazlı içecek bıraktım,yediklerime dikkat ettim günlük belirli adım atıyordum,mfk yöntemi araştırdım 2+2+2 iliskiye girdik regl bittiği gün başladık,16.ci gün ve 21.ci günü özellikle degerlendirdim ve o ay öğrendim suan 6+6 sadece keseyi gördüm 😍😍çünkü zaten biliyorum bebeğim suan en fazla 4+6 son regl dönemini hesapladıkları icin böyle hesaplıyorlar..nasip olursa haftaya salı da randevumuz var insaAllah hem bebeği görür Hemde kalbini dinleriz.😍rabbim isteyen herkese evlat nasıp etsin