zeynepmom34 bugun il defa evde iç çamaşırım sıvı ile ıslandı ama normal bende bidemkızlar sizde yerleşme kanaması oldumu bende olmadı acil bilgi
SaruMerve zeynepmom34 canım hamile kaldığımdan beri akıntım var yerleşmede kanama şeklinde değil ama kahvemsi pembemsi bi akıntı oldu 1 gün oda
ilaydaaltann_ Akıntı benim bu ara çok yoğun ama ebe normal dedi. Yerleşme kanaması benim o kadar çok az oldu ki yok denilcek kadardı. İnsana göre değişiyor